niedziela, 14 lipca 2013

Nowy początek.

Witajcie. 

Moja pierwsza próba prowadzenia bloga okazała się fiaskiem. Długo zastanawiałam się czy zacząć od nowa czy darować sobie przygodę z blogowaniem. Nie wiem. Może sama się poddałam, ponieważ nie chciało mi się, a przede wszystkim nie umiem, chodzić po cudzych blogach i komentować pozostawiając postscriptum z adresem bloga mojego autorstwa. Mam kilka ciekawych pomysłów, pewnie wykorzystanych już przez niejedną osobę, ale cóż w końcu świat jest mały nie wspominając o tym wirtualnym. 
Jeszcze wiele pracy mi zostało związanych z wyglądem bloggera (tymczasowo jest standardowy), ale planuje zrobić coś wyjątkowego, kiedy dopadnie mnie wena. 
Tymczasem mam nadzieję, że weprzecie mnie w tym małym projekcie.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. =)

1 komentarz:

  1. Cześć, dziękuję za miły komentarz:) Jeśli chodzi o prowadzenie bloga, to ja również wiele razy myślałam żeby to przerwać, głównie ze względu na obowiązki zawodowe i brak wolnego czasu. Ale jak widzisz na razie jestem:) więc Ty też się nie poddawaj:) Pozdrawiam i powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń